Noutăți – Pagini de legătură

Întrucât de-a lungul vremii m-am retras de pe diverse platforme, inclusiv suspendând sau închizând definitiv conturile, mare parte din lucrările mele, nu mai sunt disponibile. Însă, ceea ce pot lăsa public, la această vreme, e doar câteva adrese de legătură unde voi publica pentru o vreme nedefinită, ceea ce doresc să împărtășesc cu drag, tuturor.

Principal: conținut în limba română.

Th3Mirr0r – The Universe Of Art – Universul Artei | “Trăim aici pe Pământ, dar adesea ne regăsim ca trăind în lumi separate”

Secundar: conținut majoritar în limba engleză.

TheMirror: Edelweiss

Terț: (va urma)

Tot ceea ce puteți găsi pe aceste adrese indicate ca puncte de reper, orientative, spre lucrările mele, sunt absolut gratuite, fără implicații comerciale. Reclamele pe care le puteți întâlni de-a lungul paginilor, nu îmi amarțin, – ci sunt ale platformei wordpress. Nu am dorit să optez pentru un serviciu contra-cost, așa că.. desigur, reclamele vor tot apărea. Nu am absolut niciun beneficiu, din acestea.

Th3Mirr0r

Leave a comment